Een vraag over contributie
Moderator: DG Administrators
-
user321
-
madmom
R3leaZ, we hebben het even doorgesproken wat betreft jou contributie. Het is al sneu genoeg dat je geen computer hebt,daarom bevriezen we jou contributie tot dat alles weer tiptop is.
Dit geldt ook voor Dion, zijn computer is ook al weken bij de fabriek.die heeft maar een paar weken van zijn dure computer kunnen genieten
Ik zie wel wanneer jullie weer kunnen spelen, we duimen dat het spoedig in orde komt.

-
flupke
ik heb hetzelfde probleem,helemaal geen tijd meer om te spelen en als ik wil kan het niet, heb nog steeds geen nieuwe videokaart gehaald.
Ik betaal al heel wat maandjes maar kom nooit online.
Vanaf 2007 ben ik al 3x van baan veranderd en nu heb ik sinds augustus een leuke baan gevonden.
ben pas bevorderd daar,maar nu ben ik wel weer verder aan het studeren
Het lijkt me beter dat ik voorlopig de clan verlaat en als ik gepensioneerd ben, kom ik weer terug gamen
groetjes flupke
Ik betaal al heel wat maandjes maar kom nooit online.
Vanaf 2007 ben ik al 3x van baan veranderd en nu heb ik sinds augustus een leuke baan gevonden.
ben pas bevorderd daar,maar nu ben ik wel weer verder aan het studeren
Het lijkt me beter dat ik voorlopig de clan verlaat en als ik gepensioneerd ben, kom ik weer terug gamen
groetjes flupke
-
madmom
Flupke,je komt weer terug als je 65 bent? :lol: Dat zijn heel wat jaartjes en ik geloof er niks van, jij bent een stukje DG man, als je de computer weer tiptop is kom je maar weer eens op TS. Ik wist dat je BF3 niet kon spelen omdat je kaart het niet trok, maar in het zuiden wonen toch allemaal rijke mensen? In ieder geval het beste en doe Tas devil de groeten als je hem ziet.Enne denk aan je lijn 

-
RockMazter
niet aangetekend verzonden zeker? ALTIJD DOEN! of gewoon niet met postNL werken maar met GLS bijv.CORRECTIE!!! TIS NU AL 2 MAANDEN GELEDEN DAT MIJN FREAKIN PC DIED. Heb PostNL 2 weken geleden ge-emailed en ze zeiden dat ik over een week bericht zou krijgen over mijn verloren moederbord. NOG NIKS GEKREGEN!!!!!!!
Update gekregen. Ze zijn mijn moederbord onvindbaar kwijtgeraakt D: Ik krijg ook nog eens geen vergoeding ervoor WHAT?!?