vraagjes over lanparty

Forum voor het publiek Dutch Gaming Clan Aankondigingen, Informatie en FAQ's

Moderator: DG Administrators

Plaats reactie
Ophidian

vraagjes over lanparty

Bericht door Ophidian » do okt 18, 2012 4:37 pm

hallo ik heb al eerder aan gegeven dat ik graag mee wil doen met de lanparty maar ja dan nog de vragen

welke games worden er gespeeld ;)
zodat ze miss alvast vantevoren gedownload kunnen worden en geinstaleerd om snel te kunnen beginnen ;)
en voor de zekerheid vraag ik het nog maar een keer
met wie kan ik mee rijden :?: :? heb zelf namelijk geen auto :? :s hock:
en zie mezelf niet met de bus komen met al men spullen word denk wel beetje veel haha :lol:
Beste Ranger,

Gezien de hele vele aanmeldingen voor deze lanparty, had ik begrepen dat het vol was, uiteraard kan het zijn dat er een plekje vrij komt, we wachten nu ook op de betalingen etc.. Ik heb je genoteerd op de lijst, maar ik ga er verder niet over, het beste is dat je contact op neemt met: ROckmazter of Ufukc dit zijn de leiders van de Lanparty 2012. Plattegrond Lanparty 2012

Lanparty:
We hebben tijdje geleden een vergadering gehad, hier is besloten dat we COD4 doen als tournament game, ook zal er een battlefield 2 server draaien, en is er geloof ik iets van plan met Blur..

We hebben een topic voor vervoer maar gezien jij in een trial zit, heb je nog geen recht voor het hele forum.
Dit kan een beetje een Dillema zijn, maar anders noteer je hier even waar je woont, en zal ik een post maken in het betreffende topic, en neemt iemand wel contact op.

Staat me bij dat je in de buurt van groningen woont, maar ik ben al vol geladen, sorry.

Hoop dat ik je voldoende heb geïnformeerd,

Gr Ophi

xroachp

vraagjes over lanparty

Bericht door xroachp » do okt 18, 2012 7:41 pm

Kan je het nog 1 keer herhalen? Ik snap het niet zo goed ,
Afbeelding

Assistant-Zendokan

jos

vraagjes over lanparty

Bericht door jos » vr okt 19, 2012 7:08 pm

je kan eventuel met mij mee rijden
waarom werkt het niet in 1 keer

RockMazter

vraagjes over lanparty

Bericht door RockMazter » vr okt 19, 2012 7:36 pm

die plaats is al gereserveerd, alleen hebben we de plattegrond nog niet aangepast drukte laatste tijd enzo sluipt dat er een beetje bij in. Als er nog plaats vrij komt/is krijg je t te horen!
Afbeelding

Plaats reactie