Nu is het alweer een hele tijd geleden, want verdorie wat gaat de tijd snel! Nog maar 5 maandjes en dan is de volgende Lanparty alweer! Voor in de tussen tijd, leek het mij een goed plan om een Tournament op te zetten Voor elke woensdag avond weer. Uiteraard met de game Battlefield 4
---------------------------------------------
Het is wel vakantie tijd, momenteel dus ik hoor graag welke mensen (die zich aanmelden) ergens in de komende 5 maanden langer dan een week op vakantie gaan!
---------------------------------------------
Iedereen mag best wat extra's overmaken, extra's worden gezien als een Donatie voor DG. Al het extra wordt overgeboekt naar onze financiële Kas, ook geef ik in een duidelijk financiële overzicht aan wat de kosten zijn voor het Online Tournament aan iedereen!
Iedereen die mee wilt doen, meld je hier aan!
Iedereen die zich aanmeld hier onder, krijgt binnenkort een email, met meer informatie, over hoe verder.
(Iedereen kan mee doen, mits je kan bijdragen aan de kosten. En niemand wordt er uit geknikkerd als je niet goed genoeg bent, het gaan tenslotte om de fun die we samen hebben en alleen al aanwezig zijn is ook investeren in de toekomst van DG!)
We zullen nog wat voorwaarden & regels op stellen. En hoop dat ook jullie enthousiast zijn!
Ook voor de members die wat minder actief zijn, zoals ik zelf.. kunnen we toch wel 1 dag een avondje ff onderuit zakken achter de computer
Groetjes Ovid3NL!
Wie doen er mee:
- Ovid3NL
- User321
- Zendokan
- XRoachP
-
- Jij?