EDIT: langer op non-active :RAGE:
Moderator: DG Administrators
-
madmom
dat is jammer voor je R3leaZ, nog een bijbaantje? :s hock: maar jij redt het wel.

-
RockMazter
fatsoenlijke voeding heb je voor 100eu..
we zien je wel weer verschijnen 
-
RockMazter
ja ik heb liever een modulaire voeding, deze zijn iets duurder maar dan kan je de kabels die je niet nodig hebt ontkoppeld laten, scheelt onnodige ruimte in je kast, wat betekend betere airflow, wat betekend koelere computer, betekend langere levensduur 
-
madmom
dan heb je mazzel man, normaal als je de kassabon niet kunt laten zien krijg je niks vergoed. maar mycom is gelukkig vrij soepel 

-
Dutchsal92222
koop gewoon normale videokaart daar heb je geen probleem mee eens.
ik heb ook normale videokaart daar heb nooit probleem die werkt wel goed met bf3 gespeeld
je hoeft niet perfect met goede bereld dus
staan je dooshoes van bf3 of ander games ziet aangepast met je videokaart maar hoeft niet superevridekoaart mety hoger gaat dan krijg je vaker problemen van kapotte
dus net zo als ik myne videokaart ziet geen probleem die al 2 jaar niks kapot dus nog steeds werkt
ik heb ook normale videokaart daar heb nooit probleem die werkt wel goed met bf3 gespeeld
je hoeft niet perfect met goede bereld dus
staan je dooshoes van bf3 of ander games ziet aangepast met je videokaart maar hoeft niet superevridekoaart mety hoger gaat dan krijg je vaker problemen van kapotte
dus net zo als ik myne videokaart ziet geen probleem die al 2 jaar niks kapot dus nog steeds werkt
-={DG}Sal92222 Assistent Public Relations Admin[/size]