Online DG Tournament Datum
Moderator: DG Administrators
-
Ophidian
Aanstaande woensdag zal er de 1ste tournament plaats vinden, tussen 20:00 t/m 22:00, Ik hoop dan ook dat iedereen die zich heeft aangemeld voor deze war aanwezig kan zijn!
Wees gerust in deze war kan er niemand afvallen! Dit zal gewoon 2 potjes gezellig knallen zijn. Wel is het zo uiteraard dat alle punten worden opgeteld aan het einde en geplaatst worden op de website, de punten tellen mee voor de prijzen..
Hopelijk tot a.s woensdag!
Mocht je wellicht niet aanwezig zijn, meld het even bij veel afwezigen gaat het niet door en kijken we naar een andere geschikte datum.
Wees gerust in deze war kan er niemand afvallen! Dit zal gewoon 2 potjes gezellig knallen zijn. Wel is het zo uiteraard dat alle punten worden opgeteld aan het einde en geplaatst worden op de website, de punten tellen mee voor de prijzen..
Hopelijk tot a.s woensdag!
Mocht je wellicht niet aanwezig zijn, meld het even bij veel afwezigen gaat het niet door en kijken we naar een andere geschikte datum.
-
jos
ook ik kan niet die tijd...
deheledag thuis maar savonds routetje doen.,..
deheledag thuis maar savonds routetje doen.,..
waarom werkt het niet in 1 keer
-
user321
-
xroachp
-
Ophidian
Dat klinkt heel negatief.. vergeet niet dat het om fun gaat en gezelligheid toch? En mocht je winnen dan is dat leuk meegenomen!Zie nu deze post pas.. Meedoen heeft lekker veel zin dus, als ik al de punten mis van de eerste pot..
-
Ophidian
Zo zo dat is lang werken! wat doe jij voor werk dan?srry dat ik gister 31 okt. mij niet heb afgemeld.
heb van 08:00 tot 23:00 moeten werken en ik wist niet tot hoellaat het kon duren.
het was een leuke strijd op de tournement jongens bedankt![]()
M.V.G. Wedda1990
Maar het geeft niet man, wel lig je eruit wat je wel door had, maar we berekenen op de aller eerlijkste manier. En zo gaat het verder, wel noteer ik je voor een aparte war, voor de wat simpele prijzen.
Gr Ophi