Re: Inactiviteit [R&U]

Forum voor het publiek Dutch Gaming Clan Aankondigingen, Informatie en FAQ's

Moderator: DG Administrators

madloony

Bericht door madloony » do jul 01, 2010 2:30 pm

[quote="MadLoony":ahzayf3l][quote="Reider":ahzayf3l]he.. is dat niet die gozer die bij 50k zit? :|
wie?[/quote]

je weet wel.. die ene geen contributie betaald, wel zegt dattie lid is en nooit is weggegaan maar wel met een andere tag speelt dan die van ons :lol: [/quote]

wie

ik maar dat is een heel verhaal en ufuk en Madmom weten hoe het zit dus verder wil ik er niks over zeggen

solotss

Bericht door solotss » do jul 01, 2010 3:29 pm

ik deel even mee
dat de pc van charger opgeblazen is ,hij zag wat rook opsteigen vanuit zn pc.
hij belde mij op om die door te geven ,
zn videokaart ook stuk .
grrr zn fan's zal wel te veel stoff happen dan loopt i vast.
bijdeze

madloony

Bericht door madloony » za jul 03, 2010 2:29 pm

Je mag in twee clans zitten, MAAR niet in hetzelfde game.
Je MOET contributie betalen om in de clan te zitten, van Madmom heb ik te horen gekregen dat ze niets heeft ontvangen.
Het feit dat je geen contributie betaald, maakt mij al pissig.
Ik heb je site rechten en TS rechten ontnomen, puur omdat je geen contributie betaald en in een andere clan zit die hoogstwaarschijnlijk hetzelfde game speelt.

Ik sta achter Reider 8-)
ik snap het voledig maar heb jou en madmom ook precies uit gelegt hoe het zit en wat er aan de hand is en dan ineens zo reageeren vind ik raar na dat we elkaar hebben gesproken op ts tijd terug en dan dit!!!!!!?????? als ik veel online ben en zou spelen op jullie server moet er inderdaad betaald worden ja mee eens maar dat weet je ook wat ik er over gezegt heb
ik ben en wil lid blijven van jullie clan omdat ik het hier gezellig vind en naar mijn zin heb maar als je zo Raar doet met het ontnemen van ts rechten en site rechten dat ik NIET eens wist dat ik ze had !!! dan weet ik niet wat ik moet of ik nog wel wil blijven zo op deze manier
nogmaals heb het hier naar mijn zin alleen ben niet veel online en als ik online ben speel ik waar of wat ik wil want heb gewoon niet veel tijd

duss

SORRY daarvoor en dat ik jullie boos maak ofzo ?

MVG

MadLoony

madloony

Bericht door madloony » ma jul 05, 2010 6:06 pm

en nog zo onschuldig gaan zitten doen ook :lol: in mijn ogen is het volgende gebeurt:

- jij verliet onze clan om het geluk ergens anders te zoeken
- nieuwe site kwam en in ene claim je nooit te zijn weg gegaan
- je speelde met ons, maar speelde nog steeds met de 50k tag.. ok dus je bent toch wel weggegaan :| weird
- je bent daar een keer mee geconfronteerd en toen kwam je nooit meer online.. heel verdacht maar verklarend
- nu kom je weer de onschuld uithangen met de melding dat je ff er niet bent maar zo weer terug komt

6 - snap je hoe stom dit overkomt? wees gewoon eerlijk.. de clan verlaten om geluk ergens anders te zoeken maakt niet uit.. heb ik ook gedaan, maar kom daarna normaal terug en ga niet zeggen dat je nooit bent weg gegaan om vervolgens nog met een andere tag te spelen, dat snap ik echt niet
sorry als ik jullie heb laten denken dat ik weg wilde maar zo is het echt niet gegaan dus als ik dingen heb gezegt dat dat er zo uitkwam sorry daarvoor was in ieder geval echt niet mijn bedoeling!!!!!

1 - was al lid van 50K voor dat ik lid van dg werd ( heb ook gezgt dat ik ook inandere clan zit alleen dat ik ook hier blijf omdat het met mede nederlanders makelijker en soms ook leuker is om mee te praten etc)
2-met nieuwe site ben ik niet vanbewust dat dat is gebuerd als dat zo is sorry dan daar voor is /was niet mijn bedoeling dat het zo over kwam
3 - met 50K tag speel ik wars op clanbase war jullie niet in zaten dus zat ik daar /zit ik daar nog steeds alleen vergeet steeds die tag weer uit te zetten MIJN FOUT en schuld en ben niet NOOIT weggegaan.
4 - sorry maar heb ik iet meegekregen en heb er me ufuk en madmom lang en uitgebreit over geperaat en dat ik er haast niet meer ben is omdat ik a. bf niet veel meer speel en b.niet veel tijd meer heb c.als ik dan kan spelen probeer ik jullie op te zoeken want laatst speelde ik ook met paar van jullie.
5 - en onschuld uit hangen slaat nergens op want heb niet gezgt dat ik weg ben gegaan en dat ik terug zal kom want ik ben nooit weg gegaan maar HALLO ik heb druke baan en een gezin kinderen die ouder worden en ook later naar bed gaan en als ik mijn werk kom vind ik het leuk om ze TOCH NOG EVEN TE ZIEN als dat mag en dan niet de tijd of de zin nog heb om te gamen ALS je het niet heel erg vind duss als ik jullie op verkeerde gedachte heb gebracht door dit en dat ik dus gewoon echt NIET veel online KAN zijn mijn wel genoemde EXCUSES hiervoor !!! hoop dat jullie het begrijpen Alstublieft!!!!!!!!!!!
6- Ik snap het ja maar ben nooit weggegaan heb clan nooit verlaten Ben eerlijk met wat ik net allemaal getypt heb en wat ik met madmom en ufuk heb besproken en tag heb ik net hierboven uitgelegt !!!
Nogmaals sorry en hoop echt dat ik gewoon lid kan blijven

MVG

MadLoony

madloony

Bericht door madloony » di jul 06, 2010 5:31 pm

he.. is dat niet die gozer die bij 50k zit? :|
zijn al weer wat problemen uit de wereld geholpen en heb nieuwe soldaat aan gemaakt met nick waar ik hier ook in zit

Gesloten