EDIT: langer op non-active :RAGE:

Forum voor het publiek Dutch Gaming Clan Aankondigingen, Informatie en FAQ's

Moderator: DG Administrators

RockMazter

Bericht door RockMazter » do feb 16, 2012 6:14 pm

[quote="ThaFrEaK":1xdzejim]Ik snap niet hoe bij mensen altijd alles kapot gaat... Mijn eerste PC die ik 10 jaar geleden kocht van een van mijn eerste salarissen doet het zelfs nog steeds. Videokaarten die doorbranden, voedingen die kortsluiten, noem maar op. Koop je dan gewoon troep of hangt er wat in de lucht bij jullie?
hmm 1x videokaart dood, een dode psu, een kappote moederbord. corrupte ram modules
HDD niet meer leesbaar :ugeek:

ik heb alles wel gehad denk ik :lol: [/quote]
ja anders ik wel xD
Afbeelding

darkfire

Bericht door darkfire » do feb 16, 2012 8:12 pm

ik lig er ook voor een tijdje tussenuit , harde schijf werkt niet meer en het windows installeren lukt niet meer omdat hij naar een driver vraagt voor mijn cd/dvd station . heb hiervoor al alles geprobeerd
Afbeelding

user321

Bericht door user321 » do feb 16, 2012 8:28 pm

PSU kortgesloten.. was je aan het proberen wat er gebeurt als je een paperclip tussen rood en geel deed ofzo?
'tis dat je nog garantie hebt, anders zou ik zeggen fix het zelf: openschroeven, zekeringetje opzoeken, typenr opschrijven en naar je lokale elektroshop gaan, voor nog geen euro ben je waarschijnlijk klaar.

En voor dark: (gezien je hier post neem ik aan dat je nog een andere pc hebt)
neem een USB stick van 4GB of meer, formatteer deze, zet in diskmgr de partitie 'active' en kopieer de gehele inhoud van je win7 dvd erheen.. start vervolgens je pc hiervanaf op en installeer 'm > klaar.
Afbeelding

RockMazter

Bericht door RockMazter » do feb 16, 2012 9:03 pm

ik lig er ook voor een tijdje tussenuit , harde schijf werkt niet meer en het windows installeren lukt niet meer omdat hij naar een driver vraagt voor mijn cd/dvd station . heb hiervoor al alles geprobeerd
en zorg dat je optijd alles heb gefixt!
Afbeelding

Dutchsal92222

Bericht door Dutchsal92222 » zo feb 26, 2012 2:47 pm

[quote="sal92222":2vjl82wa]koop gewoon normale videokaart daar heb je geen probleem mee eens.
ik heb ook normale videokaart daar heb nooit probleem die werkt wel goed met bf3 gespeeld
je hoeft niet perfect met goede bereld dus :)
staan je dooshoes van bf3 of ander games ziet aangepast met je videokaart maar hoeft niet superevridekoaart mety hoger gaat dan krijg je vaker problemen van kapotte
dus net zo als ik myne videokaart ziet geen probleem die al 2 jaar niks kapot dus nog steeds werkt :)

het gaat over PSU wat staat voor Power Supply Unit oftewel je voeding ;) [/quote]
ow dat is zo :)
-={DG}Sal92222 Assistent Public Relations Admin[/size]

Plaats reactie